NEOGEO VIAJES
604842641
NEOGEO VIAJES
604842641
Milán, Italia
Des de 216 €
Milan, Itàlia

Milán, Italia

Transport + Accommodation
Creat: divendres, 12 d’abril del 2024 - Sortida: dimarts, 30 d’abril del 2024
Ref ID: 8918488
preu per persona Des de
216 €
Basat en 2 adults
Creat: divendres, 12 d’abril del 2024 - Sortida: dimarts, 30 d’abril del 2024

Sobre la destinació

Amb un aire quasi nord-europeu, però exsudant estil italià, Milà és la ciutat més cosmopolita d'Itàlia. La capital de la Llombardia és tant treballadora com glamurosa - potent en negocis que van des de les finances fins a la moda i, per descomptat, el futbol. Però el que dóna a Milà aquesta certa cosa és la seva condició d'epicentre de la moda i el disseny d'interiors italians. Les fashionistes internacionals, dissenyadors, supermodels i paparazzi es reuneixen a la ciutat dues vegades a l'any per les seves fires de primavera i tardor: Milà, que ha guardat acuradament la seva reputació de talent, drama i creativitat, és l'escenari natural d'Itàlia. Aquest és sens dubte un dels millors llocs d'Itàlia per comprar, o simplement per mirar aparadors. Milà és el principal centre industrial, comercial i financer d'Itàlia i com a tal, no és sorprenent que tingui un aspecte de negoci. A primera vista, li falta el factor sorpresa, però si us preneu el temps i esteu decidits a explorar els carrers de Milà, accedireu a les seves joies estèticament atractives - i sí que n'hi ha. Si us endinseu en l'agitació metropolitana moderna, trobareu impressionants esglésies i palaus, la bonica zona de Navigli, el districte chic de Brera i el vibrant barri universitari, i no cal mencionar un lloc emblemàtic com el Duomo, o que la ciutat és la llar impressionant de la obra mestra del segle XV de Leonardo da Vinci, L'Últim Sopar. No es pot retreure res a Milà quan es tracta de passar-s'ho bé. Els milanesos saben com fer festa - i no perden temps per començar. La vida nocturna sol començar a les 6 de la tarda; gaudir d'un aperitiu en el qual els locals es relaxen amb copes i pica-pica després de la feina és més la norma que l'excepció. Així que si esteu buscant moda a bon preu, una escapada urbana alternativa o una oportunitat de pintar la ciutat de vermell, Milà sens dubte ho té tot cobert.
Més informació

Serveis inclosos

30 d’abr.
Transport de sortida
Sortida
Vueling Airlines
Vueling Airlines Vueling Airlines - VY1454
7:05 - Bilbao, Bilbao (BIO)
9:00 - Milano, Malpensa (MXP)
0 PC Directe
Transport:  VY1454
Classe cabina: Economy
30 d’abr.
Allotjament
2 Nits
Amedia Milan, Trademark Collection by Wyndham 8,4 Molt bé
Milan - A 5,9 km del centreSOLAMENT ALLOTJAMENT96 Via Bisceglie, Milan 20152 Comfort accessible room fit - wholesale 3 - promo rate
Set in Milan, 4.6 km from MUDEC, Amedia Milan, Trademark Collection by Wyndham offers accommodation with a shared lounge, private parking, a terrace and a restaurant. With a bar, the 4-star hotel has air-conditioned rooms with free WiFi, each with a private bathroom. The property is allergy-free and is situated 5.9 km from Darsena. At the hotel, every room includes a desk. The units in Amedia Milan, Trademark Collection by Wyndham are equipped with a flat-screen TV and free toiletries. The accommodation offers a buffet or continental breakfast. Speaking German, English, Spanish and French, staff are always on hand to help at the reception. San Siro Stadium is 6 km from Amedia Milan, Trademark Collection by Wyndham, while Santa Maria delle Grazie is 6 km away. Milan Linate Airport is 15 km from the property.
02 de maig
Transport d’anada i tornada
Tornar
Vueling Airlines
Vueling Airlines Vueling Airlines
15:00 - Milano, Malpensa (MXP)
19:00 - Bilbao, Bilbao (BIO)
0 PC 1 parada
VY
VY Vueling Airlines - VY 6341
15:00 - Milano, Malpensa (MXP)
16:40 - Barcelona, Barcelona El Prat (BCN)
Transport:  VY6341
Classe cabina: Economy
1h 5m - Connexió a Barcelona, Barcelona El Prat (BCN)
VY
VY Vueling Airlines - VY 1430
17:45 - Barcelona, Barcelona El Prat (BCN)
19:00 - Bilbao, Bilbao (BIO)
Transport:  VY1430
Classe cabina: Economy
1 Assegurances
Legálitas Seguro Inclusión España y Europa Seguro (Seguro Legálitas España y Europa) - Región (Solo continente) - Días (3)
preu per persona Des de
216 €
Basat en 2 adults
personalitzeu-lo
Reserveu o modifiqueu aquesta idea
Aquesta idea inclou
Destinacions 1
Transport 2
Allotjaments 1
assegurances 1