NEOGEO VIAJES
604842641
NEOGEO VIAJES
604842641
Lisboa, Portugal
Des de 222 €
Lisboa, Portugal

Lisboa, Portugal

Transport + Accommodation
Creat: divendres, 12 d’abril del 2024 - Sortida: dimarts, 30 d’abril del 2024
Ref ID: 8918291
preu per persona Des de
222 €
Basat en 2 adults
Creat: divendres, 12 d’abril del 2024 - Sortida: dimarts, 30 d’abril del 2024

Sobre la destinació

Lisboa és coneguda com la ciutat de les set muntanyes a causa de la seva ubicació, la ciutat s'estén per turons empinats que dominen el riu Tajo. Romàntica i cosmopolita, la ciutat presenta els seus típics sostres vermells als visitants que volen conèixer cada racó. Lisboa sorprèn amb la seva bellesa natural i una atmosfera relaxada. La capital portuguesa ofereix molts museus, biblioteques, un gran port, esglésies i palaus i impressionants vistes del riu Tajo. Lisboa era considerada una ciutat pobra i caòtica. Actualment ha experimentat un ressorgiment en l'estil dels segles XIV i XV, quan formava part d'aquell vast imperi que s'estenia des del Brasil fins a l'Índia. La raó d'això va ser l'Exposició Mundial celebrada el 1998, es va construir un nou pont sobre el Tajo i es va remodelar la xarxa de metro de la ciutat. El ressorgiment de la ciutat va continuar amb l'acollida de diversos partits durant l'Eurocopa del 2004, també es va celebrar allà els Premis de la Música (MTV) el 2005. Molts dels seus edificis més bonics daten dels segles XIV i XV, especialment els situats al districte de Belem. També hi ha molts edificis del segle XVIII, que es troben principalment a la zona de Baixa del centre de Lisboa i que es van reconstruir gairebé completament després d'un devastador terratrèmol que va assolar la ciutat el 1755. El centre històric de la ciutat, situat a Las Siete Colinas, presenta carrers empinats i carrerons pintorescos. A la part oest de la ciutat, hi ha el Parc Forestal de Monsanto, el pulmó de Lisboa, amb una àrea de 10 km i un dels més grans d'Europa. El majestuós port de la capital té 3 molls habitualment utilitzats per diversos creuers i és, actualment, el port més actiu de la costa atlàntica europea. Lisboa és una ciutat amb segles d'història i amb una actitud ambiciosa, que combina el històric amb el modern, el tradicional amb l'avantguarda. Passejant pels vells barris es pot sentir el tradicional Fado cantat i tocat en petits restaurants de la ciutat. Al barri de Bairro Alto, a la part alta de la ciutat, desenes de restaurants i bars omplen els carrers estrets, amb jazz, reggae, música electrònica omplint l'aire i festers festejant fins a l'albada. Les discoteques escampades per tota la ciutat fan un bon ús dels espais antics, ja sigui en molls fluvials o amagats en mansions del segle XVIII. Lisboa es presenta al món com una ciutat cosmopolita i animada, amb alternatives per a tots els gustos, especialment en els mesos d'estiu quan els seus nombrosos bars, terrasses i restaurants estan plens de gent.
Més informació

Serveis inclosos

30 d’abr.
Transport de sortida
Sortida
Vueling Airlines
Vueling Airlines Vueling Airlines - VY2700
15:10 - Bilbao, Bilbao (BIO)
15:45 - Lisbon, Lisboa Humberto Delgado Airport (LIS)
0 PC Directe
Transport:  VY2700
Classe cabina: Economy
30 d’abr.
Allotjament
2 Nits
Dos Reis by The Beautique Hotels 9 高超
Lisbon - A 1,3 km del centreSOLAMENT ALLOTJAMENT34 Avenida Almirante Reis, Lisbon 1150-018 Double or twin room with shared bathroom - non-refundable
Located in Lisbon and with Miradouro da Senhora do Monte reachable within 700 metres, Dos Reis by The Beautique Hotels provides concierge services, non-smoking rooms, a restaurant, free WiFi throughout the property and a bar. This 4-star hotel offers a 24-hour front desk and an ATM. The property is 1.3 km from Rossio, and within 800 metres of the city centre. The hotel will provide guests with air-conditioned rooms with a desk, a coffee machine, a minibar, a safety deposit box, a flat-screen TV and a private bathroom with a shower. Guest rooms include a wardrobe. Guests at Dos Reis by The Beautique Hotels can enjoy a buffet or a continental breakfast. Popular points of interest near the accommodation include Dona Maria II National Theatre, Commerce Square and St. George's Castle. Humberto Delgado Airport is 5 km away.
02 de maig
Transport d’anada i tornada
Tornar
Air Europa
Air Europa Air Europa
7:40 - Lisbon, Lisboa Humberto Delgado Airport (LIS)
11:55 - Bilbao, Bilbao (BIO)
0 PC 1 parada
UX
UX Air Europa - UX 1152
7:40 - Lisbon, Lisboa Humberto Delgado Airport (LIS)
9:55 - Madrid, Adolfo Suárez Madrid Barajas (MAD)
Transport:  UX1152
Classe cabina: Economy
1h 0m - Connexió a Madrid, Adolfo Suárez Madrid Barajas (MAD)
UX
UX Air Europa - UX 7157
10:55 - Madrid, Adolfo Suárez Madrid Barajas (MAD)
11:55 - Bilbao, Bilbao (BIO)
Transport:  UX7157
Classe cabina: Economy
1 Assegurances
Legálitas Seguro Inclusión España y Europa Seguro (Seguro Legálitas España y Europa) - Región (Solo continente) - Días (3)
preu per persona Des de
222 €
Basat en 2 adults
personalitzeu-lo
Reserveu o modifiqueu aquesta idea
Aquesta idea inclou
Destinacions 1
Transport 2
Allotjaments 1
assegurances 1