NEOGEO VIAJES
604842641
NEOGEO VIAJES
604842641
Paris, Francia
Des de 314 €
Paris, França

Paris, Francia

Transport + Accommodation
Creat: dimarts, 26 de març del 2024 - Sortida: divendres, 10 de maig del 2024
Ref ID: 8697092
preu per persona Des de
314 €
Basat en 2 adults
Creat: dimarts, 26 de març del 2024 - Sortida: divendres, 10 de maig del 2024

Sobre la destinació

París, situada al riu Sena, és la capital i la ciutat més gran de França. És una de les ciutats més icòniques del món i es considera una de les més belles i romàntiques, tant és així que se l'ha batejat com la Ciutat de l'Amor. París ofereix llocs històrics, monuments, una atmosfera agradable, encantadors cafès, parcs i museus per satisfer qualsevol viatger. Una gran part d'aquesta Ciutat de la Llum, incloent el riu Sena, és Patrimoni de la Humanitat de la UNESCO. La ciutat acull alguns dels edificis antics més grans del món, com la Torre Eiffel, Notre Dâme, Sacre Coeur, l'Arc de Triomf, el Palau de Versalles, el Moulin Rouge o l'Hotel des Invalides. No hi ha fi a la llista de coses que has de veure en aquesta ciutat, però el Louvre, un dels millors museus del món d'art i cultura, no s'ha de perdre. París continua sent enormement influent en els àmbits de l'art i el disseny i acull alguns dels edificis moderns més impressionants, com La Défense, el Centre Pompidou, l'Institut du Monde Arabe o l'Stade de France. París és una ciutat d'immensa vitalitat i bellesa i és una destinació increïble i fascinant. Amb la seva història i patrimoni arquitectònic, París és la ciutat que tothom vol veure.
Més informació

Serveis inclosos

10 de maig
Transport de sortida
Sortida
Volotea
Volotea Volotea - V73624
15:15 - Bilbao, Bilbao (BIO)
16:45 - Paris, Orly (ORY)
Directe Preu: STANDARD
Transport:  V73624
Classe cabina: Economy
Tarifa: STANDARD
10 de maig
Allotjament
3 Nits
Novotel Paris 20 Belleville 8,2 Molt bé
Paris - A 2,5 km del centreSOLAMENT ALLOTJAMENT64 74 Boulevard De Belleville, Paris 75020 Double room, double bed
Set in Paris, 2.8 km from Gare du Nord, Novotel Paris 20 Belleville offers accommodation with a terrace, private parking, a restaurant and a bar. With free WiFi, this 4-star hotel offers room service and a 24-hour front desk. The property is non-smoking and is situated 2.9 km from Gare de l'Est. Complete with a private bathroom equipped with a shower and free toiletries, the units at the hotel have a flat-screen TV and air conditioning, and selected rooms here will provide you with a balcony. All rooms will provide guests with a wardrobe and a kettle. A buffet, continental or American breakfast can be enjoyed at the property. Pompidou Centre is 3 km from Novotel Paris 20 Belleville, while Opéra Bastille is 3.8 km away. Paris - Charles de Gaulle Airport is 21 km from the property.
13 de maig
Transport d’anada i tornada
Tornar
Volotea
Volotea Volotea - V73625
21:40 - Paris, Orly (ORY)
23:10 - Bilbao, Bilbao (BIO)
Directe Preu: STANDARD
Transport:  V73625
Classe cabina: Economy
Tarifa: STANDARD
1 Assegurances
Legálitas Seguro Inclusión España y Europa Seguro (Seguro Legálitas España y Europa) - Región (Solo continente) - Días (4)
preu per persona Des de
314 €
Basat en 2 adults
personalitzeu-lo
Reserveu o modifiqueu aquesta idea
Aquesta idea inclou
Destinacions 1
Transport 2
Allotjaments 1
assegurances 1